Τι έπαθαν με τον δήμαρχο;

Εχουν χάσει την ψυχραιμία τους στη ΝΔ. Διαφορετικά δεν εξηγείται το κρεσέντο απαξιωτικών σχολίων σε βάρος του Χάρη Δούκα από τον κοινοβουλευτικό εκπρόσωπο της ΝΔ, Δημήτρη Καιρίδη.

Μάλιστα έφτασε σε σημείο να χαρακτηρίσει τον δήμαρχο της Αθήνας ως αποτυχημένο περιθωριακό και τίποτα. Από την πλευρά του ο Χάρης Δούκας μίλησε για εκφασισμό της πολιτικής ζωής από κορυφαία στελέχη της ΝΔ.

Προηγούμενο άρθρο
Επόμενο άρθρο »

Δείτε επίσης

Τελευταία Άρθρα

Τα πιο Δημοφιλή