Δωρεάν χρήση ΜΜΜ

«Οι αστικές μετακινήσεις είναι δικαίωμα και η δωρεάν χρήση των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς είναι ένα μέτρο που το κατοχυρώνει», τονίζει η Ελληνική Αριστερή Συμπαράταξη και σημειώνει πως οι δωρεάν αστικές μετακινήσεις έχουν χαμηλό δημοσιονομικό κόστος, ενώ ταυτόχρονα έχουν μεγάλη κοινωνική, περιβαλλοντική και αναπτυξιακή αξία.

Με ένα βίντεο που ανάρτησε στα κοινωνικά δίκτυα η ΕΛΑΣ, αναφέρεται στην πρόταση του Αλέξη Τσίπρα, την οποία διατύπωσε στο forum του Οικονομικού Ταχυδρόμου, για «δωρεάν μετακίνηση στα μέσα μαζικής μεταφοράς στα μεγάλα αστικά κέντρα (Αττική – Θεσσαλονίκη) σε όλους τους πολίτες (πλην τουριστών), εκεί όπου έχουμε δημόσιες αστικές συγκοινωνίες». «Η Ελληνική Αριστερή Συμπαράταξη προτείνει πέντε εμβληματικές παρεμβάσεις που μειώνουν το κόστος ζωής και ενισχύουν το διαθέσιμο εισόδημα των πολιτών», λέει στο βίντεο η αναπληρώτρια εκπρόσωπος Τύπου της ΕΛΑΣ, Άννα Παπαδοπούλου.

Προηγούμενο άρθρο
Επόμενο άρθρο »

Δείτε επίσης

Τελευταία Άρθρα

Τα πιο Δημοφιλή