Θεσσαλονίκη: Χειροπέδες σε 67χρονη ασθενή που έβρισε γιατρό στο Ιπποκράτειο Νοσοκομείο
Αναστάτωση προκλήθηκε, χθες το πρωί, στο Ιπποκράτειο Νοσοκομείο Θεσσαλονίκης, όταν 67χρονη που βρισκόταν στο νοσηλευτικό ίδρυμα για εξέταση άρχισε να φωνάζει και να εξυβρίζει την υπεύθυνη γιατρό.
Το επεισόδιο εκτυλίχθηκε παρουσία άλλων ασθενών και προσωπικού, ενώ ειδοποιήθηκε η αστυνομία που συνέλαβε την 67χρονη.
Σχετικά Άρθρα
Συνελήφθη 21χρονος που έτρεχε με 210 χλμ/ώρα στην Εθνική Οδό Αθηνών-Λαμίας
27/06/2026 - 16:55
Επεσε τοίχος στο Παγκράτι – Διακοπή κυκλοφορίας
27/06/2026 - 16:39
Δείτε επίσης