Θεσσαλονίκη: Συνελήφθη 22χρονος που επιτέθηκε και λήστεψε 20χρονο μέσα σε λεωφορείο
Στη σύλληψη ενός 22χρονου για ληστεία σε αστικό λεωφορείο προχώρησε η Αστυνομία στην περιοχή του Δενδροποτάμου της Θεσσαλονίκης.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με πληροφορίες, ο 22χρονος μαζί με άλλο ένα άτομο, φέρεται να αφαίρεσε με τη χρήση σωματικής βίας από έναν 20χρονο μία χρυσή αλυσίδα λαιμού, ενώ παράλληλα επιχείρησε να του αποσπάσει και το κινητό του τηλέφωνο.
Σχετικά Άρθρα
Χανιά: Νεαρός συνελήφθη μετά από πυρκαγιά σε διαμέρισμα
28/06/2026 - 18:20
Δυστύχημα στη Λευκάδα: Νεκρή 50χρονη Ιταλίδα από τη μάτσα ιστιοπλοϊκού
28/06/2026 - 17:40
Δείτε επίσης