Συνδικαλιστής μάλαμα…
Ένα κωλόσπιτο, όπως έλεγε και ο αείμνηστος Ευάγγελος Γιαννόπουλος, και ένα οικόπεδο δύο στρεμμάτων είναι αυτά που έκαψαν τον πρόεδρο της ΓΣΕΕ Γιάννη Παναγόπουλο. Προφανώς ο εν λόγω συνδικαλιστής δεν είχε αντιληφθεί ότι ο πρόεδρος της ΓΣΕΕ δεν πρέπει απλά να είναι τίμιος αλλά και να… φαίνεται.
ΕΤΙΚΕΤΕΣ
Προηγούμενο άρθρο
Ηταν και κερδοσκόπος!
Επόμενο άρθρο
Σχέδιο από τον Αλέξη »
Σχετικά Άρθρα
Νέα ένταση στη Βουλή
26/06/2026 - 21:29
Προσφυγή στον Άρειο Πάγο
26/06/2026 - 21:28
Το αγροτικό και η Β. Ελλάδα
26/06/2026 - 21:28
Τι σχέση έχει;
26/06/2026 - 21:27
Δείτε επίσης