Έκλεισε η συνάντηση Ζελένσκι – Τραμπ
Στο Μαρ-α-Λάγκο η συνάντηση, σύμφωνα με δημοσιογράφο του Αxios που επικαλείται πληροφορία από Ουκρανό αξιωματούχο
Ο πρόεδρος των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ θα συναντηθεί με τον πρόεδρο της Ουκρανίας Βολοντίμιρ Ζελένσκι την Κυριακή στο Μαρ-α-Λάγκο, σύμφωνα με ανάρτηση στην πλατφόρμα X του δημοσιογράφου του Axios Μπαράκ Ραβίντ, ο οποίος επικαλείται πληροφορία ουκρανού αξιωματούχου.
Το Reuters δεν μπόρεσε να επιβεβαιώσει μέχρι στιγμής την πληροφορία.
Πηγή Avgi
Σχετικά Άρθρα
Φονικές πυρκαγιές στις ΗΠΑ: Τρεις πυροσβέστες νεκροί και δύο τραυματίες
28/06/2026 - 22:30
Παγκόσμιο κύμα απαγορεύσεων πρόσβασης στα social media σε παιδιά
28/06/2026 - 21:10
ΗΠΑ: Πρωτοβουλία στο Κογκρέσο για μπλόκο στην πώληση F-35 στην Τουρκία
28/06/2026 - 20:50
Δείτε επίσης