Ο Πρωθυπουργός στην εκδήλωση της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών – Στις 20:00 η ομιλία του στο Ωδείο Αθηνών
Αύριο, στις 20:00, στο Ωδείο Αθηνών, ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης θα απευθύνει ομιλία κατά τη διάρκεια εκδήλωσης της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών, η οποία είναι αφιερωμένη στους δωρητές που συνέβαλαν στο σχέδιο δράσης της ΕΕΕ για την αποκατάσταση των περιοχών της Θεσσαλίας που επλήγησαν.
Σχετικά Άρθρα
Κέρκυρα: Συνελήφθη υπεύθυνος κέντρου διασκέδασης για παρουσία ανηλίκων
28/06/2026 - 15:10
Σύλληψη 45χρονης στα Χανιά για πρόκληση πυρκαγιάς
28/06/2026 - 14:10
Σύλληψη 45χρονης στα Χανιά για πρόκληση πυρκαγιάς
28/06/2026 - 14:10
Δείτε επίσης