Μας μπέρδεψαν…
Μια ωραία ατμόσφαιρα είναι στην κυβέρνηση. Ο Μιχάλης Χρυσοχοΐδης πήγε στην Κρήτη για να εξαγγείλει την αλλαγή νομοθεσίας για την οπλοκατοχή η οποία γίνεται κακούργημα. Αντίθετα ο Άδωνις Γεωργιάδης επιμένει στο αμερικανικό μοντέλο για νόμιμη οπλοκατοχή για όλους τους πολίτες.
Βέβαια η πρόταση αυτή διατυπώθηκε από τον Κυριάκο Βελόπουλο τον οποίο ο Άδωνις φροντίζει να αντιγράφει.
Προηγούμενο άρθρο
Προκαλεί την κοινωνία
Σχετικά Άρθρα
Νέα ένταση στη Βουλή
26/06/2026 - 21:29
Προσφυγή στον Άρειο Πάγο
26/06/2026 - 21:28
Το αγροτικό και η Β. Ελλάδα
26/06/2026 - 21:28
Τι σχέση έχει;
26/06/2026 - 21:27
Δείτε επίσης