Η Evangelia είπε στη συνέχεια: «Είναι πάρα πολύ ωραίο που φέτος υπάρχουν παραπάνω συμμετοχές απ’ ότι πέρυσι. Δεν με αγχώνει ο ανταγωνισμός.
Είναι ρίσκο η φετινή μου συμμετοχή, επειδή πέρυσι βγήκα δεύτερη. Παρ’ όλα αυτά, νιώθω κερδισμένη».
Στην εκπομπή Breakfast@star και τον Ηλία Σκουλά μίλησε η Evangelia. Η τραγουδίστρια απάντησε, μεταξύ άλλων, και για τη φετινή της συμμετοχή στη Eurovision.
Η Evangelia είπε στη συνέχεια: «Είναι πάρα πολύ ωραίο που φέτος υπάρχουν παραπάνω συμμετοχές απ’ ότι πέρυσι. Δεν με αγχώνει ο ανταγωνισμός.
Είναι ρίσκο η φετινή μου συμμετοχή, επειδή πέρυσι βγήκα δεύτερη. Παρ’ όλα αυτά, νιώθω κερδισμένη».
Πηγή: zappit.gr
Σχετικά Άρθρα
27/06/2026 - 23:00
27/06/2026 - 23:00
Δείτε επίσης