Στο στόχο και η Καβάλα
Για να ξέρετε τι ακριβώς συμβαίνει σας ενημερώνω εγκύρως ότι εκτός από την Αλεξανδρούπολη και τη Ρεβυθούσα το ενδιαφέρον των Αμερικανών εστιάζεται και στην Καβάλα. Δεν αποκλείεται το λιμάνι να γίνει το τρίτο κέντρο αποθήκευσης και διανομής υγροποιημένου φυσικού αερίου.
ΕΤΙΚΕΤΕΣ
Προηγούμενο άρθρο
Επίθεση από ΣΥΡΙΖΑ
Σχετικά Άρθρα
Νέα ένταση στη Βουλή
26/06/2026 - 21:29
Προσφυγή στον Άρειο Πάγο
26/06/2026 - 21:28
Το αγροτικό και η Β. Ελλάδα
26/06/2026 - 21:28
Τι σχέση έχει;
26/06/2026 - 21:27
Δείτε επίσης