Την Πέμπτη η ομιλία Γεννηματά – Θεοχαρόπουλου στη ΔΕΘ
Την ερχόμενη Πέμπτη, στις 8 το βράδυ, αναμένεται να πραγματοποιήσουν ομιλία στο συνεδριακό κέντρο «Ιωάννης Βελλίδης» στη Θεσσαλονίκη, στο πλαίσιο της ΔΕΘ, η πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ, Φώφη Γεννηματά και ο πρόεδρος της Δημοκρατικής Αριστεράς, Θανάσης Θεοχαρόπουλος.
Στις 4 το απόγευμα της Πέμπτης, οι δύο πολιτικοί αρχηγοί θα συναντηθούν με τη διοίκηση της Διεθνούς Έκθεσης Θεσσαλονίκης.
Προηγούμενο άρθρο
Αυτό είναι το μεγαλύτερο γκράφιτι στον κόσμο (Βίντεο)
Σχετικά Άρθρα
ΕΛΑΣ: Αναλυτικά τα βιογραφικά των νέων στελεχών
23/06/2026 - 21:33
ΕΛΑΣ: Αυτοί είναι οι τομεάρχες του κόμματος Τσίπρα (Ονόματα)
23/06/2026 - 17:23
«Τώρα μιλάμε»: Η ΕΛΑΣ συζητά με τους πολίτες στη Λιβαδειά
23/06/2026 - 16:07
Δείτε επίσης