Θεσσαλονίκη: Αυτοκίνητο μπήκε ανάποδα στη Μητροπόλεως – Δείτε βίντεο
Ένας οδηγός αυτοκινήτου μπήκε ανάποδα στην οδό Μητροπόλεως στο κέντρο της Θεσσαλονίκης.
Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να χρειαστεί να κάνει όπισθεν προκειμένου να βγει από τον δρόμο.
Το περιστατικό κατέγραψε με το κινητό του τηλέφωνο χρήστης του Tik Tok που καθόταν σε παρακείμενη καφετέρια.
@dimitris9751 #thessal#foryou #happyvideo ♬ πρωτότυπος ήχος – Κωνσταντίνος Τελίδης
Προηγούμενο άρθρο
Αρχίζουν ξανά σήμερα τα μαθήματα του Ψηφιακού Φροντιστηρίου
Σχετικά Άρθρα
Σύλληψη 45χρονης στα Χανιά για πρόκληση πυρκαγιάς
28/06/2026 - 14:10
Σύλληψη 45χρονης στα Χανιά για πρόκληση πυρκαγιάς
28/06/2026 - 14:10
Δείτε επίσης