Πάτρα: 32χρονος μαχαίρωσε 36χρονο και εξαφανίστηκε
Ένας 32χρονος επιτέθηκε με μαχαίρι το βράδυ της Τετάρτης (17/9) σε έναν 36χρονο τραυματίζοντάς τον στο πόδι και στην κοιλιά κοντά στο Γηροκομείο της Πάτρας.
Όπως αναφέρει στην καταγγελία του ο 36χρονος, ο 32χρονος, τον οποίο κατονόμασε στην Αστυνομία, τον μαχαίρωσε μία φορά στο πόδι και μία στην κοιλιά και στη συνέχεια εξαφανίστηκε.
Η προανάκριση διενεργείται από τις αρμόδιες Αρχές.
ΕΤΙΚΕΤΕΣ
Σχετικά Άρθρα
Θανατηφόρο τροχαίο στη Βαρυμπόμπη – Ένας νεκρός μετά από εκτροπή οχήματος
28/06/2026 - 07:00
Άφιξη άλλων 35 παράτυπων μεταναστών νοτιοανατολικά της Γαύδου
27/06/2026 - 23:20
Δείτε επίσης