Ερώτημα
Γιατί αλήθεια ο Λεβέντης και οι Κεντρώοι του δεν υπερψήφισαν την διάταξη για τις off shore, ενώ μιλάνε συνεχώς για τα προνόμια των πολιτικών και των βουλευτών; Επειδή μπορεί αν προσφύγουν κάποιοι στα δικαστήρια; Και λοιπόν; Ή μήπως επειδή «είναι εκδικητική διάταξη κατά της οικογενείας;».
Προηγούμενο άρθρο
Εντολή
Επόμενο άρθρο
Υπήρξε …συμβουλή του τέως στον Πρωθυπουργό; »
Σχετικά Άρθρα
Εμφύλιος πόλεμος στο ΣΥΡΙΖΑ - Αγώνας για την επόμενη μέρα
26/06/2026 - 13:24
"Αδειάζει" το κόμμα Καρυστιανού - Νέες αποχωρήσεις
25/06/2026 - 16:13
Δείτε επίσης