Αγρίνιο: Εκτός κινδύνου νοσηλεύεται 4χρονο αγόρι μετά απο κατανάλωση ηρεμιστικών χαπιών
Ένα 4χρονο αγοράκι νοσηλεύεται εκτός κινδύνου στην Παιδιατρική Κλινική του Νοσοκομείου Αγρινίου μετά απο κατανάλωση ηρεμιστικών χαπιών χωρίς να γίνει αντιληπτό από τη μητέρα του στη περιοχή Κλεισορρεύματα Αιτωλοακαρνανίας.
Σε βάρος της μητέρας σχηματίστηκε δικογραφία για έκθεση ανηλίκου σε κίνδυνο.
Σχετικά Άρθρα
Κέρκυρα: Συνελήφθη υπεύθυνος κέντρου διασκέδασης για παρουσία ανηλίκων
28/06/2026 - 15:10
Σύλληψη 45χρονης στα Χανιά για πρόκληση πυρκαγιάς
28/06/2026 - 14:10
Σύλληψη 45χρονης στα Χανιά για πρόκληση πυρκαγιάς
28/06/2026 - 14:10
Δείτε επίσης