Θεσσαλονίκη: Με τραύματα στο κεφάλι, το χέρι και τους πνεύμονες νοσηλεύεται ο 8χρονος που έπεσε από μπαλκόνι 1ου ορόφου
Στο νοσοκομείο Παπαγεωργίου εξακολουθεί να νοσηλεύεται ο 8χρονος, ο οποίος κάτω από αδιευκρίνιστες συνθήκες, έπεσε από μπαλκόνι πρώτου ορόφου στην Ασπροβάλτα, στην Θεσσαλονίκη.
Σύμφωνα με την ΕΡΤ, το παιδί έπεσε από από ύψος τεσσάρων μέτρων, και έχει τραυματιστεί στο κεφάλι, έχει υποστεί κάταγμα στο δεξί του χέρι και κακώσεις στους πνεύμονες.
Αρχικά μεταφέρθηκε στο Κέντρο Υγείας Μαδύτου αλλά τελικά κρίθηκε αναγκαία η μεταφορά του στο Νοσοκομείο Παπαγεωργίου.
Σχετικά Άρθρα
Δημοσκόπηση GPO: Στο 29,4% η ΝΔ - Ενισχύεται και η ΕΛΑΣ του Αλέξη Τσίπρα
27/06/2026 - 23:41
Άφιξη άλλων 35 παράτυπων μεταναστών νοτιοανατολικά της Γαύδου
27/06/2026 - 23:20
Πυρκαγιά στη Βλαχέρνα Άρτας – Πάνω από 100 στρέμματα έγιναν στάχτη
27/06/2026 - 22:50
Δείτε επίσης