Υποδοχή με τρακτέρ
Μετά την Πελοπόννησο τα κυβερνητικά και κομματικά στελέχη της Ν.Δ. αρχίζουν περιοδείες στη Θεσσαλία. Προφανώς γι΄ αυτό οι αγρότες που δεν θέλουν να βλέπουν κυβερνητικό στέλεχος ούτε ζωγραφιστό, έβγαλαν και πάλι τα τρακτέρ στους δρόμους.
ΕΤΙΚΕΤΕΣ
Σχετικά Άρθρα
Δείτε επίσης