Υπερασπίστηκε την απολιγνιτοποίηση
Υπερασπίστηκε την απολιγνιτοποίηση της παραγωγής ρεύματος ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης. Μάλιστα αποκάλυψε ότι σκοπεύει να πάει στην Πτολεμαΐδα για να συζητήσει με τους τοπικούς φορείς τα προβλήματα που θα δημιουργηθούν από το λουκέτο στις λιγνιτικές μονάδες. Τώρα πόσο οικολογικό είναι να αγοράζεις ρεύμα από την Αλβανία που παράγεται με λιγνίτη, δεν γνωρίζω. Εκτός βέβαια αν ο αλβανικός λιγνίτης δεν ρυπαίνει το περιβάλλον.
Προηγούμενο άρθρο
Του απαγόρευσαν την είσοδο!
Επόμενο άρθρο
Φρόντισε όμως η κυρία Σακελλαροπούλου να μπλοκάρει »
Σχετικά Άρθρα
Νέα ομιλία Καραμανλή
22/06/2026 - 20:58
Υπερασπίζεται το posokanei
22/06/2026 - 20:57
Δωρεάν χρήση ΜΜΜ
22/06/2026 - 20:56
Με το βλέμμα στην Ελβετία
22/06/2026 - 20:55
Δείτε επίσης