Βανδάλισαν μνημείο για την απελευθέρωση της Θεσσαλονίκης από τους ναζί
Αγνωστοι βανδάλισαν, βάφοντας με σπρέι, μνημείο για την απελευθέρωση της Θεσσαλονίκης από τα ναζιστικά στρατεύματα Κατοχής στις 30 Οκτωβρίου 1944 που βρίσκεται κοντά στο Βασιλικό Θέατρο.
Πρόκειται για μία μαρμάρινη πλάκα αφιερωμένη στη μνήμη των μαχητών του ΕΛΑΣ.
Δείτε φωτογραφίες του thestival.gr
Το μνημείο βρίσκεται κοντά στο Βασιλικό θέατρο


Προηγούμενο άρθρο
Π. Ρήγας: Η Τουρκία υπερβαίνει τα εσκαμμένα
Σχετικά Άρθρα
Σε ύφεση η πυρκαγιά στη Βλαχέρνα Άρτας
27/06/2026 - 21:20
Δέκα χρόνια κάθειρξη στον 16χρονο που σκότωσε τον Άγγελο στις Σέρρες
27/06/2026 - 21:19
Δείτε επίσης