Βανδάλισαν μνημείο για την απελευθέρωση της Θεσσαλονίκης από τους ναζί
Αγνωστοι βανδάλισαν, βάφοντας με σπρέι, μνημείο για την απελευθέρωση της Θεσσαλονίκης από τα ναζιστικά στρατεύματα Κατοχής στις 30 Οκτωβρίου 1944 που βρίσκεται κοντά στο Βασιλικό Θέατρο.
Πρόκειται για μία μαρμάρινη πλάκα αφιερωμένη στη μνήμη των μαχητών του ΕΛΑΣ.
Δείτε φωτογραφίες του thestival.gr
Το μνημείο βρίσκεται κοντά στο Βασιλικό θέατρο


Προηγούμενο άρθρο
Π. Ρήγας: Η Τουρκία υπερβαίνει τα εσκαμμένα
Σχετικά Άρθρα
Διόνυσος Αττικής: Πυρκαγιά σε εξέλιξη στις Κουκουναριές
28/06/2026 - 16:28
Κέρκυρα: Συνελήφθη υπεύθυνος κέντρου διασκέδασης για παρουσία ανηλίκων
28/06/2026 - 15:10
Σύλληψη 45χρονης στα Χανιά για πρόκληση πυρκαγιάς
28/06/2026 - 14:10
Δείτε επίσης