Της Ελένης Τσερεζόλε
Διακριτικά, μακριά από τις κάμερες επέλεξε να εμβολιαστεί ο Αλέξης Τσίπρας, εκπέμποντας ένα διαφορετικό υπόδειγμα σε σχέση με τους κυβερνητικούς, που, με επικεφαλής τον πρωθυπουργό, έχουν αρχίσει να παρελαύνουν ο ένας μετά από τον άλλο για να εμβολιαστούν, προκαλώντας εύλογες απορίες για το νόημα αυτής της… εμβολιαστικής επίδειξης. Μιας επίδειξης που… στερεί από ευάλωτους συμπολίτες μας το πολύτιμο εμβόλιο, στο βωμό του επικοινωνιακού σόου της κυβέρνησης. Ενός επικοινωνιακού σόου με πολλές χρησιμότητες, πέραν της πανδημίας: μία είναι να κουκουλώσει και την κυβερνητική απόφαση για το τέλος των δωρεάν φαρμάκων στους χαμηλοσυνταξιούχος από την 1η Ιανουαρίου.
Βέβαια το επικοινωνιακό σόου στοχεύει να κρατήσει την προσοχή των πολιτών στην εικονική πραγματικότητα της «επιχείρησης Ελευθερία», που όμως, σύμφωνα με το γερμανικό Spiegel, όπως ανέφερε σε σχετική ανάρτησή της η ΕφΣυν, η κυβέρνηση θα καταφέρει να εμβολιάσει 3,25 εκατομμύρια πολίτες μέχρι το φθινόπωρο! Αν αυτή η αποκάλυψη επιβεβαιωθεί, το κυβερνητικό σχέδιο, που έχει επικεντρωθεί στους εμβολιασμούς σε βάρος της στήριξης του Εθνικού Συστήματος Υγείας, της πρωτοβάθμιας φροντίδας, των τεστ κ.ά., πηγαίνει στον κάλαθο των αχρήστων με ό,τι αυτό συνεπάγεται για την κοινωνία…
Δεν είναι άλλωστε τυχαίο ότι ο Αλέξης Τσίπρας, μετά από τον εμβολιασμό του, επανάλαβε τις ευθύνες της κυβέρνησης και ζήτησε, μεταξύ άλλων, να προχωρήσει σε προσλήψεις μόνιμων γιατρών και νοσηλευτών, τη συνταγογράφηση δωρεάν τεστ, ενίσχυση των πειραματικών προγραμμάτων φαρμακευτικών αγωγών. Όλα αυτά βέβαια απαιτούν σχεδιασμό και στρατηγική που δεν διαθέτει η κυβέρνηση.
Φυσικά το υπόδειγμα Τσίπρα και τις προτάσεις του δεν πρόκειται να αναδείξουν τα εγχώρια, συστηματικά ΜΜΕ, που πλέον έχουν λαμβάνειν άλλα 18,5 εκατομμύρια ευρώ από την κυβέρνηση για την «καμπάνια εμβολιασμού», στο πλαίσιο της νέας «Λίστας Κικίλια», διάδοχο της λίστας Πέτσα των 20 εκατομμυρίων. Επιβεβαιώνοντας ότι λεφτά για την επικοινωνία υπάρχουν. Όχι για τη δημόσια Υγεία… Ή για ισορροπημένη Ενημέρωση…