To κόλπο του Ζολώτα, που δεν το μάσησε ο Ριρίκος

ΕΚΑΝΕ πολύ καλά η Πολιτεία και μετά από πολύμηνη παρακολούθηση ΣΥΝΕΛΑΒΕ ένα «εκδότη» και 2 δημοσιογράφους που ΕΚΒΙΑΖΑΝ τράπεζες και Δημόσιους Οργανισμούς για να παίρνουν διαφημίσεις και ελπίζουμε ότι θα τιμωρηθούν αυστηρά για να εξαλειφθούν τέτοιου είδους φαινόμενα…

ΓΙΑ να είμαστε πάντως ειλικρινείς, όπως συνηθίζουμε πάντοτε, θα πρέπει να πούμε και άλλα 2-3 πραγματάκια σχετικά με αυτή την υπόθεση…

ΠΡΩΤΟΝ ότι κακώς ανακοινώθηκε ότι «συνελήφθη εκδότης που εκβίαζε» αφού ο… κακομοίρης ο Μαυρίκος, με ένα λαθρόβιο έντυπο που έβγαζε και πούλαγε καμιά πεντακοσαριά φύλλα, με τα ΨΕΜΑΤΑ και τις ΑΗΔΙΕΣ που δημοσίευε, δεν έχει καμία σχέση με τον εκδοτικό χώρο…

ΤΟ πόσο δε πολύ είχαν «πάρει αέρα τα μυαλά του», φαίνεται από το γεγονός ότι όλη μέρα γύριζε με ένα πούρο στο στόμα και έβγαζε λόγους, για να φτιάξει το κόμμα της «ΝΕΑΣ ΔΕΞΙΑΣ» με αρχηγό τον… εαυτό του!

ΕΠΟΜΕΝΩΣ, αν λειτουργούσαν σωστά οι υπηρεσίες του κράτους, μάλλον θα έπρεπε να τον είχαν κλείσει στο ίδιο κελί με συγγενή του, που χρόνια τώρα νοσηλεύεται στο Δαφνί και όχι να τον έχουν αφήσει ελεύθερο να παριστάνει τον εκδότη και τον αρχηγό κόμματος σαν νέος…. Δελαπατρίδης!!!

ΚΑΙ δεύτερον όταν σκεφτόμαστε ΠΟΣΟΥΣ ΕΚΒΙΑΣΜΟΥΣ έχει υποστεί το ελληνικό κράτος από γνωστότατους εκδότες, καναλάρχες, πολιτικούς και έμπορους όπλων στο χώρο των Δημόσιων Έργων, των κρατικών προμηθειών και των εξοπλιστικών, που έχουν ζημιώσει το κράτος με δισεκατομμύρια ευρώ, σκεφτόμαστε πόσες χιλιάδες, πραγματικά μεγάλων ΕΚΒΙΑΣΤΩΝ θα έπρεπε να είχαν συλληφθεί πολύ, πριν από κάτι… ποντίκια τύπου Μαυρίκου.

ΤΩΡΑ όσον αφορά τη διανομή των διαφημίσεων, είναι γεγονός ότι χρειάζεται γενική αναθεώρηση γιατί το σημερινό σύστημα, είναι ΑΔΙΚΟ και συνήθως κανένας διαφημιζόμενος και κυρίως οι κρατικές εταιρείες και οργανισμοί, δεν κερδίζουν απολύτως τίποτε διαφημιστικά σε σχέση με τα λεφτά που ξοδεύουν και το μόνο που επιτυγχάνεται είναι να… λαδώνονται οι φίλοι της εκάστοτε κυβέρνησης.

ΟΙ διαφημίσεις πρέπει να δίνονται βάσει της κυκλοφορίας, των εφημερίδων, της θεαματικότητας των καναλιών και να υπολογίζονται κάπως, τα χρόνια λειτουργίας, η αξιοπιστία και η συνέπειά τους.

ΚΑΙ με την ευκαιρία θα σας πούμε μια πολύ ωραία και πραγματική ιστορία.

ΣΤΑ μέσα της δεκαετίας του 1960, επί εποχής, Βλάχου, Κόκκα και Λαμπράκη υπήρχαν 5-6 λαθρόβιες εφημερίδες που ζούσαν, από τους ισολογισμούς και κάποιες λίγες διαφημίσεις που χαριστικά τους μοίραζαν οι τράπεζες.

ΜΙΑ μέρα λοιπόν ένας από αυτούς, ο περίφημος Ριρίκος Παπαγεωργίου, που σύχναζε στους διαδρόμους των μεγάλων εφημερίδων, πληροφορήθηκε ότι ο Ξενοφών Ζολώτας, διοικητής της Τράπεζας της Ελλάδος είχε δώσει μια ολοσέλιδη διαφήμιση στον Κώστα Μαρμαρά που εξέδιδε την «Ημερησία».

ΤΡΕΧΟΝΤΑΣ λοιπόν ο Ριρίκος γνωστός τύπος σε εκδότες, υπουργούς και τραπεζίτες, πήγε στο γραφείο του Ζολώτα και χωρίς να ρωτήσει κανέναν μπήκε στο γραφείο του και του είπε:

  • ΞΕΝΟΦΩΝ, δεν είσαι εντάξει, έδωσες διαφήμιση στον αντίπαλό μου τον Μαρμαρά και δεν έδωσες σε μένα…
  • Άκου Ριρίκο, του απάντησε με ψυχραιμία ο Ζολώτας, είναι αλήθεια πως του έδωσα διαφήμιση. Αλλά αυτός ήρθε εδώ και με ΕΚΒΙΑΣΕ. Εσύ ρε Ριρίκο δεν είσαι ούτε απατεώνας, ούτε εκβιαστής…

ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΜΕΝΟΣ ο Ριρίκος για τα καλά λόγια που του είπε ο Διοικητής της Τραπέζης της Ελλάδος, χαιρέτισε τον Ζολώτα και έφυγε ικανοποιημένος από τις σκάλες.

ΠΡΙΝ όμως κατέβει όλα τα σκαλιά, ο Ριρίκος «κάτι σκέφτηκε» ξανανέβηκε τρέχοντας τις σκάλες, μπαίνει στο γραφείο του Ζολώτα και του λέει:

  • Ξέρεις Ξενοφώντα και εγώ είμαι… απατεών και εκβιαστής, δώσε και σε μένα τη διαφήμιση!..

ΚΑΙ ο καημένος ο Ζολώτας, απογοητευμένος που δεν έπιασε το «κόλπο» του έδωσε τη διαφήμιση και έτσι έμειναν όλοι ευχαριστημένοι, εκτός από εμάς τα κορόιδα τους φορολογούμενους που πληρώσαμε και τις δύο διαφημίσεις.

Κ.

Δείτε επίσης

Τελευταία Άρθρα

Τα πιο Δημοφιλή