Το “Μπουρλότο” της Kontra Νews

…Νταβατζήδες σε κατάσταση νευρικής κρίσης

Σε κατάσταση νευρικής κρίσης βρίσκονται οι νταβατζήδες εργολάβοι της Αττικής Οδού. Δεν είναι μόνο η κατραπακιά που δέχτηκαν από τον Σπίρτζη, ο οποίος ακύρωσε τις αυξήσεις στα διόδια. Είναι και ο οικονομικός έλεγχος που διενεργείται και ο οποίος μπορεί να τους οδηγήσει σε δικαστικές περιπέτειες. Οι δύο εταιρείες της κοινοπραξίας έστησαν αριστοτεχνικά το κόλπο προκειμένου να ληστεύουν τον κόσμο με τα διόδια και να φοροδιαφεύγουν εμφανίζοντας λιγότερα κέρδη.

 

Αλχημείες στον Ισολογισμό;

Η σύμβαση παραχώρησης και εκμετάλλευσης της Αττικής Οδού που ισχύει μέχρι το 2024, προβλέπει απόδοση επενδυμένων κεφαλαίων κατά 11,8%. Όταν πέφτει η απόδοση μπορούν, σύμφωνα με τη σύμβαση, να διεκδικήσουν αύξηση στα διόδια. Βέβαια το σκάνδαλο δεν είναι ο μαθηματικός τύπος που καθορίζει το ποσοστό κέρδους αλλά οι αλχημείες στον Ισολογισμό προκειμένου να εμφανίζονται λιγότερα έσοδα.

 

Το κόλπο με τη θυγατρική

Για να μπορούν να εμφανίζουν λιγότερα κέρδη, ο ΕΛΛΑΚΤΩΡ και η J&P έστησαν μία θυγατρική εταιρεία. Κατά περίεργο τρόπο, όλες οι αναθέσεις για το επισκευαστικό κομμάτι της Αττικής Οδού ανατίθενται στη θυγατρική που δημιούργησε η κοινοπραξία. Όπως αντιλαμβάνεστε, οι δύο εταίροι έχουν τη δυνατότητα να τιμολογήσουν όσο θέλουν τις εργασίες που συντελούνται. Όταν τα κέρδη υπερβαίνουν το 11,8%, τότε ξαφνικά αναθέτουν στη θυγατρική έργα συντήρησης δεκάδων εκατομμυρίων ευρώ. Το ποσό αυτό αφαιρείται από τα κέρδη και το ποσοστό πέφτει κάτω από το όριο που προβλέπει η σύμβαση, οπότε βάζουν μπροστά το κόλπο για αύξηση στα διόδια.

 

 

Ξεπέρασαν και τον Κούτρα

Για να ξέρετε τί ακριβώς συμβαίνει, σας ενημερώνω εγκύρως ότι η νέα διοίκηση της ΕΛΛΑΚΤΩΡ συνεχίζει τις πρακτικές που είχαν ανάγει σε δόγμα οι Μπόμπολας και Κούτρας, που θεωρούνται δικαιωματικά οι γκουρού της διαπλοκής. Δεν εξηγείται διαφορετικά ο φωτογραφικός διαγωνισμός που στήθηκε από μεγάλη ΔΕΚΟ για ένα έργο 324 εκατομμυρίων ευρώ, το οποίο είναι κομμένο και ραμμένο στις προδιαγραφές του Άκτορα.

 

Οι καμπάνιες της διαπλοκής

Με μια γιγαντιαία διαφημιστική καμπάνια, ο ΕΛΛΑΚΤΩΡ επιχείρησε να φιμώσει τον Τύπο εν όψει του φωτογραφικού διαγωνισμού για το έργο της Ψιτάλειας. Τελικά η καμπάνια δεν είχε καμία απολύτως επίδραση, αφού ο φωτογραφικός διαγωνισμός βγήκε στη φόρα με ό,τι συνεπάγεται αυτή η εξέλιξη. Το ίδιο συνέβη και με την Αττική Οδό, η οποία διαφήμιζε τις υπηρεσίες που προσφέρει για να δικαιολογήσει την αύξηση των διοδίων. Τελικά και αυτή τη δουλειά τη χάλασε ο Σπίρτζης και οι καμπάνιες πήγαν στον βρόντο.

 

Κουίζ

Αληθεύει ότι εκτός από το Υπουργείο Εξωτερικών, μυστικά κονδύλια διαθέτει και το Υπουργείο Μακεδονίας – Θράκης; Αν ναι, ποιος τα διαχειρίζεται;

Προηγούμενο άρθρο

Δείτε επίσης

Τελευταία Άρθρα

Τα πιο Δημοφιλή