Τι συζήτησε ο Μπουτάρης με τον πρέσβη των ΗΠΑ
Συνάντηση με τον πρέσβη των ΗΠΑ, Ντέιβιντ Πιρς και τη γενική πρόξενο των Ηνωμένων Πολιτειών στη Θεσσαλονίκη, Ρεμπέκα Φονκ, είχε σήμερα ο δήμαρχος, Γιάννης Μπουτάρης.
Ο Γιάννης Μπουτάρης αναφέρθηκε στην κρίση του μεταναστευτικού – προσφυγικού ζητήματος, στην τουριστική ανάπτυξη της Θεσσαλονίκης και τις επενδυτικές προοπτικές.
Ακόμα, στη συνάντηση που έγινε σε ιδιαίτερα θερμό κλίμα έδωσε το «παρών» και ο αντιδήμαρχος Τουρισμού, Διεθνών Σχέσεων και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, Σπύρος Πέγκας.
Προηγούμενο άρθρο
Τα κουρέματα του δημοσίου χρέους κατέστρεψαν την εθνική οικονομία
Επόμενο άρθρο
Πάνω από 7.000 θέσεις εργασίας κόβει η Chevron »
Σχετικά Άρθρα
ΕΛΑΣ: Αναλυτικά τα βιογραφικά των νέων στελεχών
23/06/2026 - 21:33
ΕΛΑΣ: Αυτοί είναι οι τομεάρχες του κόμματος Τσίπρα (Ονόματα)
23/06/2026 - 17:23
«Τώρα μιλάμε»: Η ΕΛΑΣ συζητά με τους πολίτες στη Λιβαδειά
23/06/2026 - 16:07
Δείτε επίσης