Τι απαντά η Ν.Δ. στη Γεροβασίλη
Στο σχόλιο της κυβερνητικής εκπροσώπου, Όλγας Γεροβασίλη, για τη συνέντευξη που παραχώρησε ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας, Κυριάκος Μητσοτάκης, απαντά το γραφείο Τύπου της Ν.Δ. με ανακοίνωσή της.
«Η κυρία Γεροβασίλη έχει την κατανόησή μας για το δύσκολο και άχαρο ρόλο να είναι Κυβερνητική Εκπρόσωπος στην Κυβέρνηση Τσίπρα – Καμμένου. Της χρειάστηκαν 14 ώρες για να βρει κάτι να ψελλίσει…», αναφέρει η Νέα Δημοκρατία.
Σχετικά Άρθρα
ΕΛΑΣ: Αναλυτικά τα βιογραφικά των νέων στελεχών
23/06/2026 - 18:09
ΕΛΑΣ: Αυτοί είναι οι τομεάρχες του κόμματος Τσίπρα (Ονόματα)
23/06/2026 - 17:23
«Τώρα μιλάμε»: Η ΕΛΑΣ συζητά με τους πολίτες στη Λιβαδειά
23/06/2026 - 16:07
Δείτε επίσης