Θεσσαλονίκη: Ληστεία σε πρακτορείο ΟΠΑΠ
Στη Νεάπολη Θεσσαλονίκης στόχος ληστών έγινε χθες γύρω στις 10.30μμ, πρακτορείο ΟΠΑΠ, όταν δύο άτομα, έχοντας καλυμμένα τα χαρακτηριστικά του προσώπου τους και με την απειλή όπλου, άρπαξαν 1.500 ευρώ.
Οι δράστες διέφυγαν και αναζητούνται.
Σχετικά Άρθρα
Συνελήφθη 43χρονη για εμπρησμό από πρόθεση κατ’ εξακολούθηση στην Κερατέα
24/06/2026 - 07:30
Λέσβος: Κατέληξε 36χρονη μητέρα μετά τον τοκετό
23/06/2026 - 22:30
Δείτε επίσης