Θεσσαλονίκη: 55χρονη βούτηξε στο κενό από τον δεύτερο όροφο
Στο κενό «βούτηξε» γυναίκα από δεύτερο όροφο διαμέρισμα πολυκατοικίας στη Θεσσαλονίκη.
Συγκεκριμένα, όπως αναφέρει το GRTimes, λίγα λεπτά πριν τις 20:00, μια 55χρονη γυναίκα έπεσε από τον 2ο όροφο πολυκατοικίας που στεγάζεται στην οδό Τενέδου στην Κάτω Τούμπα. Στο σημείο έσπευσε η Αστυνομία, καθώς και ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ.
Σύμφωνα με το ίδιο μέσο, η γυναίκα αντιμετώπιζε προβλήματα ψυχικής υγείας και αυτή την ώρα διενεργείται προανάκριση από την αστυνομία.
Σχετικά Άρθρα
Άφιξη άλλων 35 παράτυπων μεταναστών νοτιοανατολικά της Γαύδου
27/06/2026 - 23:20
Πυρκαγιά στη Βλαχέρνα Άρτας – Πάνω από 100 στρέμματα έγιναν στάχτη
27/06/2026 - 22:50
Ελευσίνα: Πυρκαγιά σε υπόγειο χώρο κτιρίου – Διακοπή της κυκλοφορίας
27/06/2026 - 22:41
Δείτε επίσης