Θα είναι έτσι οι θέσεις στα αεροπλάνα μετά τον κορωνοϊό; Πρόταση εταιρείας μας δίνει μια γεύση (εικόνες)

Ποιο θα μπορούσε να είναι το μέλλον των αεροπορικών ταξιδιών μετά την πανδημία του κορωνοϊού;

Η εταιρεία Aviointeriors προσπαθεί να το φανταστεί και για αυτό δημιούργησε μία σειρά σχεδίων με ειδικά πλαίσια που τοποθετούνται στο πάνω μέρος των θέσεων, αλλά και μία διαφορετική διάταξη των καθισμάτων κατά την οποία, το μεσαίο κάθισμα είναι στραμμένο στην αντίθεση κατεύθυνση από τα δύο πλαϊνά. Σε μια διαφορετική λογική από αυτή που φαίνεται να επιλέγει η Εmirates, η εν λόγω εταιρεία δεν προτείνει κενές θέσεις στα αεροσκάφη.

Οι εικόνες της Aviointeriors έχουν κάνει ήδη τον γύρο των διεθνών Μέσων τα οποία εξηγούν ότι στην οικονομική θέση, κάθε κάθισμα θα έχει ένα πλαστικό περίβλημα γύρω από το κεφάλι του επιβάτη και στα πλαϊνά ώστε να εμποδίζεται η επαφή με τον διπλανό.
Η πρωτότυπη αυτή ιδέα βαφτίστηκε «Glassafe». Επί της ουσίας πρόκειται για ένα πλαστικό πλαίσιο το οποίο είναι διαφανές για να επιτρέπει την επικοινωνία, αλλά ταυτόχρονα θα αποτρέπει την μετάδοση τυχόν ιών μεταξύ των ταξιδιωτών.

Το Glassafe μπορεί επίσης να τοποθετηθεί και στις ήδη υπάρχουσες οικονομικές θέσεις των αεροπλάνων αφήνοντας το κάτω μέρος του καθίσματος ελεύθερο ώστε οι επιβάτες να απολαμβάνουν τις υπηρεσίες  ψυχαγωγίας ή να τρώνε τα γεύματά τους .

«Η Glassafe [δημιουργεί] έναν απομονωμένο όγκο γύρω από τον επιβάτη, προκειμένου να αποφευχθούν ή να ελαχιστοποιηθούν οι επαφές και οι αλληλεπιδράσεις μέσω αέρα μεταξύ επιβατών, έτσι ώστε να μειωθεί η πιθανότητα μόλυνσης από ιούς ή άλλα», αναφέρει η Aviointeriors σε μια εποχή που τα σύνορα είναι κλειστά, ο κόσμος έχει σταματήσει να ταξιδεύει και η αεροπλοΐα υπολογίζει ότι θα έχει χάσει 1,2 δις. θέσεις μέχρι το Σεπτέμβριο. Και σε μια εποχή που ετοιμάζεται για την… επόμενη που όλοι γνωρίζουν ότι ειδικά στο κομμάτι των αεροπορικών ταξιδιών θα είναι εντελώς διαφορετική με πρωτόγνωρες διαδικασίες για όλους.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

“GLASSAFE” kit che può essere installato sulle poltrone attualmente esistenti per rendere più sicura la convivenza tra passeggeri che condividono il medesimo ambiente di viaggio. “Glassafe” è realizzato in materiale trasparente per rendere l’intera cabina armoniosa ed esteticamente leggera, ma perfettamente rispondente all’obiettivo di creare un volume isolato attorno ad ogni passeggero in modo da minimizzare contatti o interazioni via aerea tra passeggero e passeggero, così da ridurre la probabilità di contaminazione da virus o altro. “Glassafe” è disponibile in varie esecuzioni con sistemi di fissaggio adattabili a qualsiasi poltrona che ne permettono una facile installabilità e rimovibilità. Tutti selezionati per la loro facile pulizia e perfetta igienizzazione. “GLASSAFE” A kit-level solution that can be installed on existing seats to make close proximity safer among passengers sharing the same seat. “Glassafe” is made of transparent material to make the entire cabin harmonious and aesthetically light, but perfectly fulfilling the objective of creating an isolated volume around the passenger in order to avoid or minimize contacts and interactions via air between passenger and passenger, so as to reduce the probability of contamination by viruses or other. “Glassafe” is supplied in various executions with fixing systems to the seat that allow easy installation and removal. “Glassafe” can be supplied in opaque material or with different degrees of transparency, all easy cleaning and suitable for a safe hygienisation. #aviation #aircraftseat #airliners #businessclass #economyclass #welcomeonboard✈️ #madeinitaly??

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από @ aviointeriors στις

Σύμφωνα με τα βρετανικά Μέσα πάντως, αν και η εταιρεία δηλώσει έτοιμη να προχωρήσει σε παραγωγή, κάτι τέτοιο είναι αδύνατο να ξεκινήσει σύντομα καθώς η ιδέα της θα πρέπει να ελεγχθεί με βάση τους κανονισμούς ασφαλείας.

Μέχρι στιγμής πάντως δεν υπάρχουν επιστημονικά στοιχεία που να αποδεικνύουν ότι τα εν λόγω πλαίσιο λειτουργούν ενάντια στη διασπορά του ιού. Αντιθέτως μάλιστα, μελέτες έχουν δείχνει ότι ο ιός μπορεί να ζήσει πάνω σε πλαστικό για έως και 3 μέρες γεγονός που σημαίνει ότι τα εν λόγω πλαίσια θα πρέπει να καθαρίζονται σχολαστικά μεταξύ των πτήσεων.

Αλλαγές και στη διάταξη των θέσεων;
Πιθανές μετά τον κορωνοϊό θα πρέπει να θεωρούνται και οι αλλαγές στη διαταξή των θέσεων καθώς εκτός από πλαστικά πλαίσια, θα μπορούσαμε να δούμε και καθίσματα σε διάταξη «S» στα οποία ο επιβάτης της μεσαίας θέσης θα είναι στραμμένος σε αντίστροφη από τους διπλανούς του κατεύθυνση.

Η πρόταση για μια κλιμακωτή διάταξη καθισμάτων έχει προταθεί στο παρελθόν, όχι όμως για τον κίνδυνο μετάδοσης ιού, αλλά για να επιτραπεί στον επιβάτη της μεσαίας θέσης να έχει περισσότερο χώρο. Και τώρα, που ο κορωνοϊός έφερε τα πάνω κάτω αλλάζοντας τα πάντα και στην αεροπλοϊα (υπολογίζεται ότι η επιβίβαση μπορεί να διαρκεί και 4 ώρες).

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

POLTRONA “JANUS” Come Giano bi-fronte, il dio dell’ Antica Roma, questa proposta si contraddistingue per l’inversione della posizione del posto centrale della tripla proprio per garantire il massimo isolamento tra i passeggeri seduti accanto l’uno all’altro mantenendo il medesimo comfort. Mentre i passeggeri seduti sui posti estremi, lato corridoio e lato parete, continuano ad essere posizionati nella direzione di volo come usuale, il passeggero seduto al centro è rivolto in senso inverso. “Janus” è una poltrona bi-fronte che consente di separare tutti e tre i passeggeri con una schermatura che li isola uno dall’altro costituendo barriera protettiva per tutti. Ogni passeggero ha il suo spazio isolato dagli altri, anche dalle persone che transitano per il corridoio. Ogni posto della poltrona “Janus” è circondato su tre lati da una schermatura di altezza tale da impedire la propagazione del respiro verso occupanti dei sedili adiacenti. I materiali impiegati nella poltrona “Janus” sono scelti perché sono di facile pulizia e di sicura igienizzazione. “JANUS” SEAT Like two-faced Janus, the god of Ancient Rome, this proposal is distinguished by the reverse position of the center seat of the triple to ensure the maximum isolation between passengers seated next to each other. While passengers seated on the side seats, aisle and fuselage, continue to be positioned in the flight direction as usual, the passenger sitting in the center is facing backwards. So “Janus” is a two-faced seat, in fact this arrangement allows all three passengers to be separated with a shield made of transparent material that isolates them from each other, creating a protective barrier for everyone. Each passenger has its own space isolated from others, even from people who walk through the aisle. Each place of the “Janus” seat is surrounded on three sides by a high shield that prevents the breath propagation to occupants of adjacent seats. “Janus” seat is made of easy cleaning and safe hygienisation materials. The option is available with the shield in opaque material or with different degrees of transparency. #aviation #aircraftseat #airlines #economyclass #businessclass #welcomeonboard

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από @ aviointeriors στις

Δείτε επίσης

Τελευταία Άρθρα

Τα πιο Δημοφιλή