Κατά το έτος 2015 παρατηρείται συνολικά μείωση κατά 10,67% στις συνολικές πωλήσεις των εφημερίδων, σύμφωνα με τα στοιχεία που ανακοίνωσε η Ελληνική Στατιστική Αρχή (ΕΛΣΤΑΤ).
Στον αντίποδα, την ίδια χρονιά κατεγράφη, αύξηση των πωλήσεων κατά 14,12% στις «Λοιπές εφημερίδες» σε σχέση με τις αντίστοιχες πωλήσεις του έτους 2014.
Αντίστοιχα, κατά το έτος 2014 σε σχέση με το έτος 2013, παρατηρείται συνολικά μείωση κατά 8,91% των πωλήσεων των εφημερίδων. Αύξηση παρουσιάζεται μόνο στις πωλήσεις των ημερήσιων πρωινών πολιτικών εφημερίδων, κατά 3,55%, και στις θρησκευτικές κατά 25,53%.
Επίσης, κατά το έτος 2015 παρατηρείται συνολικά μείωση κατά 19,79% στις πωλήσεις των περιοδικών όλων των κατηγοριών, όπως στη κατηγορία περιοδικών σπιτιού – διακόσμησης κατά 56,74% και των ανδρικών περιοδικών, κατά 50,55%, σε σχέση τις αντίστοιχες πωλήσεις του έτους 2014.
Αντίστοιχα, κατά το έτος 2014 σε σύγκριση με το έτος 2013,παρατηρείται μείωση συνολικά των πωλήσεων των περιοδικών κατά 7,28%. Αύξηση παρουσιάζεται μόνο στις πωλήσεις των περιοδικών ποικίλης ύλης, κατά 13,03% και στις πωλήσεις των γυναικείων περιοδικών, κατά 2,87%.



