Συγκέντρωση κατά των μέτρων έκαναν εργαζόμενοι στη Θεσσαλονίκη
Συγκέντρωση διαμαρτυρίας κατά της κυβερνητικής πολιτικής έκαναν δεκάδες εργαζόμενοι του ιδιωτικού και δημόσιου τομέα, με πρωτοβουλία της Ένωσης Δημοσιοϋπαλληλικών Οργανώσεων, καθώς και πρωτοβάθμιων σωματείων.
Οι διαδηλωτές καταδίκασαν τα μνημόνια και τόνισαν ότι θα αγωνιστούν για την ανατροπή τους.
Σχετικά Άρθρα
Σύλληψη δύο αλλοδαπών στο αεροδρόμιο Ακτίου με πλαστά ταξιδιωτικά έγγραφα
21/06/2026 - 23:50
Σε δύο φάσεις η πληρωμή του έκτακτου επιδόματος τέκνου
21/06/2026 - 22:40
Δείτε επίσης