Σύγχρονο μετρό

Πέρασαν σχεδόν τριάντα χρόνια από την εποχή Κούβελα και τη γνωστή …τρύπα του μετρό. Μετά από παλινωδίες, ακυρώσεις διαγωνισμών κόντρα ενστάσεις (το μάρμαρο πάντα το πληρώνει ο φορολογούμενος), η υπόθεση μετρό Θεσσαλονίκης παίρνει σάρκα και οστά και επιτέλους υπάρχουν σαφείς δεσμεύσεις για περάτωση της πρώτης γραμμής. Όσο για τις μελέτες για άλλες επεκτάσεις καλύτερα να το αφήσουμε στην άκρη, λόγω της προϊστορίας. Πάντως, σύμφωνα με τα λεχθέντα Σπίρτζη, το 2020 θα έχει παραδοθεί και ο βασικός κορμός του έργου και η επέκταση προς Καλαμαριά. Από το 2019 θα έχουν αρχίσει να γίνονται δοκιμές για λειτουργία του. Η διαφορά με αυτό της Αθήνας, είναι ότι το μετρό Θεσσαλονίκης θα κινείται χωρίς οδηγούς σε δύο σήραγγες και θα διαθέτει αυτοματοποιημένα συστήματα.

Δείτε επίσης

Τελευταία Άρθρα

Τα πιο Δημοφιλή