Στο νοσοκομείο η Ντόρα Μπακογιάννη – Τί συνέβη
Εισαγωγή σε ιδιωτικό νοσοκομείο της Αθήνας πραγματοποίησε η βουλευτής της ΝΔ Ντόρα Μπακογιάννη.
Η κ. Μπακογιάννη αντιμετώπιζε πρόβλημα στο γόνατο και χθες υποβλήθηκε σε χειρουργική επέμβαση.
Η επέμβαση, που ήταν προγραμματισμένη, πήγε πολύ καλά και η βουλευτής αναρρώνει, έχοντας στο πλευρό της την οικογένειά της.
Σχετικά Άρθρα
Qatargate: Αίτημα άρσης ασυλίας του Δημήτρη Αβραμόπουλου
23/06/2026 - 11:13
Η ΕΛΑΣ του Αλέξη Τσίπρα στη Νέα Φιλαδέλφεια με το «Τώρα Μιλάμε»
22/06/2026 - 21:31
Δείτε επίσης