Σταύρος Μπαλάσκας: Μόνο Παρασκευόπουλος και ο Σαλί Μπερίσα άνοιξαν τις φυλακές (Βίντεο)
Ο εκπρόσωπος των αστυνομικών Σταύρος Μπαλάσκας στην εκπομπή ΕΠΙ ΤΟΥ ΠΙΕΣΤΗΡΙΟΥ με τον Γιώργο Σιαδήμα και τον Βασίλη Σκουρή, δήλωσε ότι πολλοί καταδικασμένοι κυκλοφορούν ελεύθεροι λόγω του νόμου Παρασκευόπουλου, λέγοντας χαρακτηριστικά “Ο καταραμένος νόμος Παρασκευόπουλου, αυτός που άνοιξε τις πόρτες. Ξέρετε δύο το κάναν αυτό, ένας ο Παρασκευόπουλος και ένας ο Σαλί Μπερίσα, αρχές της δεκαετίας του ’90. Άνοιξαν τις φυλακές και κάθε καρυδιάς καρύδι βγήκε απ΄έξω”
Σχετικά Άρθρα
«Νταντάδες της Γειτονιάς»: 175 συμφωνητικά σε λιγότερο από τρεις εβδομάδες
23/06/2026 - 18:50
Φωτιά σε εργοστάσιο με τουριστικά είδη στο Αιγάλεω
23/06/2026 - 17:17
Δείτε επίσης