Σούπερ Μάρκετ: Όλα τα λεφτά 

Το βλέπαμε, το ζούσαμε αλλά αποτυπώνεται και σε αριθμούς. Τα σούπερ μάρκετ μάζεψαν όλο το χρήμα στην καραντίνα. Μέσα σε 12 βδομάδες έκαναν πωλήσεις ύψους 1,683 δισ. Ευρώ (στοιχεία της εταιρείας ερευνών IRI). Την περίοδο 24 Φεβρουαρίου έως 17 Μαΐου από τις 340 κατηγορίες προϊόντων που πωλούνται στα σούπερ μάρκετ (μη συμπεριλαμβανομένων προϊόντων μεταβλητού βάρους), οι 168 ήταν τρόφιμα (που είχαν αύξηση  πωλήσεων σε αξία, 21%) , οι 41 προϊόντα νοικοκυριού (32,8%), οι  45 προϊόντα προσωπικής υγιεινής (24,1%) και οι 86 όλα τα άλλα (23,5%). Όπως  προκύπτει από τις μετρήσεις, τις μεγαλύτερες πωλήσεις σε αξία παρουσίασαν τα αντισηπτικά τζελ όπου ο τζίρος σημείωσε άνοδο 492,1%. Ακολουθούν τα συμπληρώματα διατροφής με αύξηση 320,1%, τα υγρά μαντηλάκια με αύξηση 269,6% και το οινόπνευμα με αύξηση 232,4%.                  

Δείτε επίσης

Τελευταία Άρθρα

Τα πιο Δημοφιλή