Σοκ στην Πάτρα: Ανθοπώλης έβαλε τέλος στη ζωή του πίνοντας φυτοφάρμακο
Τέλος στη ζωή του έδωσε ένας 55χρονος, ο οποίος διατηρούσε ανθοπωλείο στο Ηράκλειο. Ο 55χρονος εντοπίστηκε νεκρός το πρωί μέσα στο κατάστημά του, στη Λεωφόρο 62 Μαρτύρων και σύμφωνα με τις πρώτες ενδείξεις είχε καταναλώσει φυτοφάρμακο.
Σύμφωνα με πληροφορίες, ο ανθοπώλης άφησε ένα σημείωμα, στο οποίο ζητά συγγνώμη από την οικογένεια και τα παιδιά του.
Η σορός του άτυχου άνδρα μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο για νεκροψία-νεκροτομή.
Προηγούμενο άρθρο
Κλειστά τα καταστήματα την Πέμπτη στη Θεσσαλονίκη
Επόμενο άρθρο
Τα λαχεία του Πάπα Φραγκίσκου έγιναν ανάρπαστα »
Σχετικά Άρθρα
Καλλιθέα: Πυρκαγιά σε διώροφο κτίριο – Δύο τραυματίες στο νοσοκομείο
28/06/2026 - 20:30
Σύλληψη 76χρονου ως υπαίτιου της πυρκαγιάς στην Κορινθία
28/06/2026 - 20:20
Χανιά: Νεαρός συνελήφθη μετά από πυρκαγιά σε διαμέρισμα
28/06/2026 - 18:20
Δυστύχημα στη Λευκάδα: Νεκρή 50χρονη Ιταλίδα από τη μάτσα ιστιοπλοϊκού
28/06/2026 - 17:40
Δείτε επίσης