Σοκ στην Πάτρα: Ανθοπώλης έβαλε τέλος στη ζωή του πίνοντας φυτοφάρμακο
Τέλος στη ζωή του έδωσε ένας 55χρονος, ο οποίος διατηρούσε ανθοπωλείο στο Ηράκλειο. Ο 55χρονος εντοπίστηκε νεκρός το πρωί μέσα στο κατάστημά του, στη Λεωφόρο 62 Μαρτύρων και σύμφωνα με τις πρώτες ενδείξεις είχε καταναλώσει φυτοφάρμακο.
Σύμφωνα με πληροφορίες, ο ανθοπώλης άφησε ένα σημείωμα, στο οποίο ζητά συγγνώμη από την οικογένεια και τα παιδιά του.
Η σορός του άτυχου άνδρα μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο για νεκροψία-νεκροτομή.
Προηγούμενο άρθρο
Κλειστά τα καταστήματα την Πέμπτη στη Θεσσαλονίκη
Επόμενο άρθρο
Τα λαχεία του Πάπα Φραγκίσκου έγιναν ανάρπαστα »
Σχετικά Άρθρα
Η Νίσυρος άνοιξε την αγκαλιά της σε διαπρεπείς νομικούς και επιστήμονες
28/06/2026 - 23:20
ΑΑΔΕ: Πάνω από 617 εκατ. ευρώ σε χιλιάδες αγρότες
28/06/2026 - 22:10
Δείτε επίσης