Σοκ στην Κρήτη: 83χρονος «έσβησε» μέσα σε οίκο ανοχής
Την τελευταία του πνοή μέσα σε οίκο ανοχής άφησε ένας 83χρονος άνδρας στο Ηράκλειο.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες ο άτυχος ηλικιωμένος υπέστη ανακοπή καρδιάς με αποτέλεσμα να «σβήσει» μέσα στον οίκο ανοχής στην παραλιακή λεωφόρο της πόλης, αναφέρει το cretalive.
Άμεσα σήμανε συναγερμός στις αρχές, ειδοποιήθηκε η αστυνομία και το ΕΚΑΒ η αστυνομία που έσπευσαν στο σημείο ενώ ειδοποιήθηκε και γραφείο κηδειών που παρέλαβε το άψυχο σώμα του ηλικιωμένου άνδρα.
Προηγούμενο άρθρο
Έξτρα πρόγραμμα για 6 πράσινους
Επόμενο άρθρο
Η Εύα Σωμαρακάκη βρίσκεται ένα βήμα πριν τον τελικό »
Σχετικά Άρθρα
Φωτιά στα Σπάτα – Μεγάλη κινητοποίηση της Πυροσβεστικής
22/06/2026 - 16:16
Απομάκρυναν το μνημείο του Αντώνη Καργιώτη από το λιμάνι του Πειραιά
22/06/2026 - 15:50
Δείτε επίσης