ΣΠΙΡΤΖΗΣ: ΤΑ ΕΡΓΑ ΔΕΝ ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΕ ΕΜΑΣ, ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ ΠΟΥ ΤΑ ΠΛΗΡΩΝΕΙ
Παραδόθηκε σε κυκλοφορία ο νέος ανισόπεδος κόμβος Μεγαλόπολης, καθώς και η Συνδετήρια Αρτηρία που συνδέει τον Κόμβο με την είσοδο της πόλης.
Η παράδοση έγινε πολύ νωρίτερα από τη συμβατική προθεσμία περάτωσης που ήταν 25 Οκτωβρίου, με μία τελετή, παρουσία και του υπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Χρήστου Σπίρτζη, Στην τελετή χοροστάτησε ο Μητροπολίτης Γόρτυνος και Μεγαλοπόλεως κ. Ιερεμίας.
Το «παρών» έδωσαν στην εκδήλωση, ο Γενικός Γραμματέας Υποδομών του ΥΠΟΜΕΔΙ, κ. Γιώργος Δέδες, βουλευτές και εκπρόσωποι των περιφερειακών και τοπικών αρχών.
«Ολοκληρώνουμε με αποτελεσματικότητα και οικονομικό όφελος για τους πολίτες και το δημόσιο, τα έργα των αυτοκινητοδρόμων και βάζουμε τέλος στην πολιτική δεκαετιών των προηγούμενων κυβερνήσεων που ευθύνονται για … το ‘‘κίνημα πληρώνω πολύ περισσότερο’’», τόνισε ο υπουργός ΥΠΟΜΕΔΙ, κατά την παράδοση.
Από το υπουργείο, τονίζουν την σημασία της εξασφάλισης από την κυβέρνηση, ευνοϊκών εκπτώσεων έως και 70% για τους συχνούς χρήστες, ενώ παράλληλα, προβλέπονται και σημαντικά οφέλη για τις τοπικές κοινωνίες.
Ο αυτοκινητόδρομος «Μορέας» είναι ο πρώτος από τους οδικούς άξονες της χώρας που υλοποιούνται με συμβάσεις παραχώρησης, στον οποίο, μετά από σκληρές διαπραγματεύσεις και αναθεώρηση της αρχικής σύμβασης, η κυβέρνηση και το Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων εξασφάλισε την ολοκλήρωση της κατασκευής του, με όφελος άνω των 200 εκατ. ευρώ, για το ελληνικό δημόσιο και τους πολίτες.
Παράλληλα, ολοκληρώνονται και τα εκκρεμή από το παρελθόν κατασκευαστικά έργα του αυτοκινητοδρόμου και παραδίδεται στην κυκλοφορία και τους πολίτες, στο σύνολο του, νωρίτερα από τα προβλεπόμενα χρονοδιαγράμματα.
Σύμφωνα με τον υπουργό, ο Κεντρικός Άξονας Πελοποννήσου θα είναι και ο πρώτος από τους αυτοκινητοδρόμους, στους οποίους θα εφαρμοστεί το αναλογικό σύστημα διοδίων για δίκαιες χρεώσεις όλων των χρηστών.
Στην συνέχεια, υπογράμμισε τις προσπάθειες της σημερινής κυβέρνησης να ξεκολλήσουν και να ολοκληρωθούν τα έργα, ενώ στηλίτευσε τις επιλογές και τα πεπραγμένα των προηγούμενων κυβερνήσεων, που επιβάρυναν τα έργα με εμπλοκές και καθυστερήσεις και χρέωσαν το ελληνικό δημόσιο και τους πολίτες, με υψηλές αποζημιώσεις και τιμές διοδίων.
«Τα έργα δεν ανήκουν σε καμία Κυβέρνηση, σε κανένα Υπουργό, σε κανένα Περιφερειάρχη ή Δήμαρχο. Ανήκουν στον ελληνικό λαό που τα πληρώνει.
Εμείς κρινόμαστε για το πόσο αποτελεσματικοί είμαστε και σε τι κόστος τελειώνουμε και εκτελούμε τα δημόσια έργα», ξεκαθάρισε ο Χρήστος Σπίρτζης, για να προσθέσει σχετικά με το «Κίνημα Δεν Πληρώνω», πως «Όλα αυτά τα χρόνια, δεκαετίες υπήρχε το ‘Κίνημα Πληρώνω Πολύ Περισσότερο’ που ανέπτυξε το ‘Κίνημα Δεν Πληρώνω’.
Πληρώνω πολύ περισσότερο γιατί δεν είχαν γίνει απαλλοτριώσεις, πληρώνω πολύ περισσότερο γιατί δεν είχαν ολοκληρωθεί οι αρχαιολογικές εργασίες, πληρώνω πολύ περισσότερο γιατί δεν είχαν λυθεί τα απαραίτητα προβλήματα, πληρώνω πολύ περισσότερο γιατί είχαν σταματήσει οι Τράπεζες να χρηματοδοτούν το έργο και είχαν σταματήσει τα έργα και πληρώνω περισσότερο γιατί διαπλέκεται η πολιτική εξουσία με την οικονομική εξουσία».