Σάρωσε τα digital βραβεία ο ΟΠΑΠ (Εικόνες)

9 ΒΡΑΒΕΙΑ ΚΑΙ 2 ΕΠΑΙΝΟΥΣ ΣΕ DIGITAL MARKETING ΚΑΙ E-COMMERCE

Για μια ακόμη φορά ο ΟΠΑΠ πρωταγωνίστησε σε τρείς διαφορετικές τελετές απονομής βραβείων αναφορικά με το digital marketing και το e-commerce, λαμβάνοντας συνολικά 9 βραβεία και  2 επαίνους σε 8 διαφορετικές κατηγορίες!

Οι διακρίσεις αυτές, έρχονται να προστεθούν στις πρόσφατες επιτυχίες του ΟΠΑΠ και των Ελληνικών Λαχείων και επιβεβαιώνουν τη δυναμική του ανάπτυξη και τα επιτεύγματα των τελευταίων 2 ετών στους τομείς της ψηφιακής παρουσίας, ανάπτυξης και επικοινωνίας. Κοινή διαπίστωση ομιλητών και διοργανωτών ήταν ότι τα τελευταία δύο χρόνια έχει ενδυναμωθεί σημαντικά η αναγνώριση και η βαρύτητά του ΟΠΑΠ στον ψηφιακό κόσμο.

Στα Dime βραβεία ο ΟΠΑΠ για πρώτη φορά στην ιστορία του έκανε τη μεγάλη διαφορά καθώς βραβεύθηκε χωρίς καν να είναι media publisher! Έλαβε τα: 

· GOLD βραβείο στην κατηγορία «Creative Use of Μedia» για το ΟΠΑΠ διαδρομή προσφοράς – digital activation για το Μαραθώνιο 2015

· SILVER βραβείο στην κατηγορία «Best Effectiveness Campaign» για την καμπάνια facebook για την επίσημη εφαρμογή του ΟΠΑΠ (OPAPP)

· SILVER βραβείο στην κατηγορία «Creative Use of Innovative Formats» για το ΣΚΡΑΤΣ – Google hangout με το Βασίλη Σπανούλη

Μεγάλη βαρύτητα για τον ΟΠΑΠ αποκτά το γεγονός ότι βραβεύθηκε από τον διεθνή οργανισμό IAB (Interactive Advertising Bureau), ο οποίος αποτελεί τον αρμόδιο φορέας για τη διάδοση και υιοθέτηση της ψηφιακής πλατφόρμας στο χώρο της εμπορικής επικοινωνίας.

Συγκεκριμένα έλαβε:

· Gold στην κατηγορία «Mobile Platform or App» για το app της διαδρομής προσφοράς 2015

· Silver στην κατηγορία «Brand Awareness & Positioning» για το OPAPP

· Silver στην κατηγορία «Direct Response & Lead Generation» για την καμπάνια της διαδρομής προσφοράς 2015

· Bronze στην κατηγορία «Mobile Platform or App» για το OPAPP

· Bronze στην κατηγορία «Digital Channels Integration» για το ΣΚΡΑΤΣ Google hangout με το Βασίλη Σπανούλη

· Έπαινο στην κατηγορία «Direct Response & Lead Generation» για την facebook καμπάνια του OPAPP

· Έπαινο στην κατηγορία «Direct Response & Lead Generation» για την καμπάνια του OPAPP

Επίσης ο ΟΠΑΠ έλαβε Gold Best digital campaign στη διοργάνωση e-business social media awards μαζί με την Newtons Laboratory.

Β

Όλα τα βραβεία που απονεμήθηκαν στον ΟΠΑΠ

Ι

Αφορά τα DIME awards (από αριστερά προς τα δεξιά):

Βασίλης Κατσικάδης: SEM specialist

Χριστίνα Φωτεινοπούλου: Head of digital communications

Πάνος Μπάσιος: Head of performance marketing, digital media buying and digital analytics

Στέλιος Μαργαριτόπουλος: Digital marketing specialist

Η

Αφορά τα iab mix awards

– Τίτλοι απεικονιζόμενων (από αριστερά προς τα δεξιά):

 Ηρακλής Δούμας: Digital division director

Πάνος Μπάσιος: Head of performance marketing, digital media buying and digital analytics

Κωνσταντίνα Μαριά: Head of PR

Τζίνα Γιαγκιτζή: PR specialist

Κωνσταντίνος Τυλιπάκης: Digital development specialist

Χάρης Χαρίτογλου: Head of digital development

Δείτε επίσης

Τελευταία Άρθρα

Τα πιο Δημοφιλή