Ρ. Δούρου: Η δημόσια υγεία υποβαθμίζεται (βίντεο)
«Με την κυβέρνηση Τσίπρα, Ξανθού, Πολλάκη τα εμπόδια αίρονταν με τη σημερινή η δημόσια υγεία υποβαθμίζεται»
“Με την κυβέρνηση Τσίπρα, Ξανθού, Πολλάκη τα εμπόδια αίρονταν. Με τη σημερινή κυβέρνηση, η δημόσια υγεία υποβαθμιζεται, προς όφελος ιδιωτικών συμφερόντων. Και χαμένους τους πολίτες.” σημείωσε με ανάρτησή της στα κοινωνικά δίκτυα, η επικεφαλής της Δύναμης Ζωής, Ρένα Δούρου.
Σχετικά Άρθρα
ΕΛΑΣ: Αναλυτικά τα βιογραφικά των νέων στελεχών
23/06/2026 - 18:09
ΕΛΑΣ: Αυτοί είναι οι τομεάρχες του κόμματος Τσίπρα (Ονόματα)
23/06/2026 - 17:23
«Τώρα μιλάμε»: Η ΕΛΑΣ συζητά με τους πολίτες στη Λιβαδειά
23/06/2026 - 16:07
Δείτε επίσης