Στην προληπτική ανάκληση ορισμένων προϊόντων της προχώρησε η Mars Hellas, μετά από μεμονωμένο περιστατικό εντοπισμού πλαστικής ύλης σε ένα από τα προϊόντα συγκεκριμένης παρτίδας.
Ο ΕΦΕΤ σε ανακοίνωση του αναφέρει:
Ο ΕΦΕΤ μέσω του Συστήματος Έγκαιρης Προειδοποίησης για τα Τρόφιμα και τις Ζωοτροφές (RASFF) και σε συνέχεια επικοινωνίας με την εταιρεία “MARS HELLAS”, ενημερώθηκε για την προληπτική ανάκληση συγκεκριμένων παρτίδων των προϊόντων MARS και SNICKERS που έχουν παραχθεί στην Ολλανδία από την Mars Nederland B.V. κι έχουν διακινηθεί στη χώρα μας από την εν λόγω εταιρεία. Η ανάκληση πραγματοποιείται ύστερα από εντοπισμό ξένου σώματος (πλαστική ύλη) σε ένα από τα προϊόντα.
Ειδικότερα, πρόκειται για τις εξής παρτίδες των κατωτέρω προϊόντων:

Η εταιρεία “MARS HELLAS” έχει ήδη ενημερώσει το καταναλωτικό κοινό με την έκδοση σχετικού δελτίου τύπου και έχει ξεκινήσει την ανάκληση των ανωτέρω προϊόντων, ενώ από πλευράς ΕΦΕΤ βρίσκονται σε εξέλιξη οι σχετικοί έλεγχοι. Επιπλέον, καλούνται οι επιχειρήσεις λιανικού εμπορίου που διαθέτουν τις ανωτέρω παρτίδες προϊόντων στους καταναλωτές για την άμεση απομάκρυνσή των.
Ο ΕΦΕΤ καλεί τους καταναλωτές, που έχουν στην κατοχή τους τις ανωτέρω παρτίδες προϊόντων, να μην τα καταναλώσουν.
Η ανακοίνωση της Mars Hellas έχει ως εξής:
«H Mars Hellas ανακοινώνει την ΑΥΤΟΒΟΥΛΗ ΠΡΟΛΗΠΤΙΚΗ ΑΝΑΚΛΗΣΗ ορισμένων προϊόντων SNICKERS® και MARS® ύστερα από μεμονωμένο περιστατικό εντοπισμού πλαστικής ύλης σε ένα από τα προϊόντα συγκεκριμένης παρτίδας που παρήχθη στο εργοστάσιο της MARS στο Veghel της Ολλανδίας.
Η προληπτική ανάκληση αφορά στα προϊόντα με τις ακόλουθες ημερομηνίες ανάλωσης κατά προτίμηση και τύπο συσκευασιών:

Οι καταναλωτές που έχουν στην κατοχή τους κάποιο από τα παραπάνω προϊόντα SNICKERS® ή/και MARS® καλούνται να μην το καταναλώσουν προς αποφυγή επιπλοκών στην κατάποση.
Για περισσότερες πληροφορίες και σχετικά με τη διαδικασία αντικατάστασης των εν λόγω προϊόντων οι καταναλωτές μπορούν να επικοινωνήσουν τηλεφωνικά στο 210 98 92 989 ή μέσω e-mail στο mars.hellas@effem.com
Η αρμόδια αρχή (ΕΦΕΤ) έχει ενημερωθεί νόμιμα, ενώ η Mars Hellas βρίσκεται σε επικοινωνία με τους εμπορικούς της συνεργάτες για την ταχεία και ομαλή υλοποίηση της διαδικασίας ανάκλησης προϊόντων.
Έχοντας ως βασικές αρχές την ΠΟΙΟΤΗΤΑ και την ΥΠΕΥΘΥΝΟΤΗΤΑ, η Mars Hellas ζητεί συγγνώμη για την όποια αναστάτωση επιφέρει η εξέλιξη αυτή και διαβεβαιώνει το καταναλωτικό κοινό ότι μεριμνά πάντοτε για την άριστη ποιότητα και ασφάλεια των προϊόντων της».