Η KONTRA NEWS είχε έγκαιρα προειδοποιήσει τους αρμόδιους για τα κόλπα των εργολάβων με το μετρό Θεσσαλονίκης.
ΜE πρόσχημα τον σταθμό «Βενιζέλος», η κοινοπραξία που έχει αναλάβει το έργο ζητάει παράταση για τέσσερα ακόμα χρόνια με ό,τι συνεπάγεται μια τέτοια εξέλιξη.
OΠΩΣ αντιλαμβάνεστε το κόστος του έργου θα εκτιναχθεί στα ύψη, γιατί όπωςπροκύπτει απ’ την αλληλογραφία του Άκτωρα με το αρμόδια υπουργείο, η εταιρία θα διεκδικήσει αποζημιώσεις-μαμούθ.
ΠΡΟΦΑΝΩΣ με το κόλπο των καθυστερήσεων ο Άκτωρας επιχειρεί να καλύψει τη ζημιά από την ακύρωση της αύξησης των διοδίων της Αττικής Οδού.
ΣΕ κάθε περίπτωση οι πρακτικές των εργολάβων είναι γνωστές.
ΤΟ ερώτημα είναι τι θα κάνει το υπουργείο Δημοσίων Έργων για να σταματήσει αυτό το σκάνδαλο με το μετρό της Θεσσαλονίκης. Γιατί οι εργολάβοι που επρόκειτο να το παραδώσουν μετά από έναν χρόνο, τώρα μιλούν για ολοκλήρωση του έργου το 2025.
ΑΥΤΟ σημαίνει ότι η Θεσσαλονίκη θα μείνει χωρίς μετρό και το ελληνικό Δημόσιοθα χαρίζει δισεκατομμύρια στους εργολάβους.
Η απάντηση του αρμόδιου υπουργού Κ. Καραμανλή θα πρέπει να είναι άμεση και αποφασιστική.
ΣΕ διαφορετική περίπτωση εγκυμονεί ο κίνδυνος και το έργο να τιναχθεί στον αέρα,και το Δημόσιο να πληρώσει πανωπροίκι δισεκατομμυρίων στους εργολάβους.