Πού πήγε η Σακελλαροπούλου μετά την ανάληψη των καθηκόντων της (φωτογραφίες)
Σε τελετή στην Ακρόπολη η νέα Πρόεδρος της Δημοκρατίας
Την πρώτη Κυριακή μετά την ανάληψη των καθηκόντων της, η Πρόεδρος της Δημοκρατίας Κατερίνα Σακελλαροπούλου παραβρέθηκε στην τελετή έπαρσης της ελληνικής σημαίας από την Προεδρική Φρουρά, στον Ιερό Βράχο της Ακρόπολης.

Στον αρχαιολογικό χώρο την υποδέχθηκε η υπουργός Πολιτισμού και Αθλητισμού, Λίνα Μενδώνη.

Σχετικά Άρθρα
Εμφύλιος πόλεμος στο ΣΥΡΙΖΑ - Αγώνας για την επόμενη μέρα
26/06/2026 - 13:24
"Αδειάζει" το κόμμα Καρυστιανού - Νέες αποχωρήσεις
25/06/2026 - 16:13
Δείτε επίσης