Πως σχολίασε η Έλενα Παπαρίζου τη νίκη της Ουκρανίας στη Eurovision
Με το μοναδικό δικό της τρόπο σχολίασε η Ελενα Παπαρίζου τη νίκη της Ουκρανίας στον 61ο διαγωνισμό της Eurovision.
Με μία ανάρτησή της στο Facebook η Ελληνίδα τραγουδίστρια που το 2005 βρέθηκε στην πρώτη θέση του ευρωπαϊκού διαγωνισμού, έδωσε τα συγχαρητήριά της στη Τζαμάλα γράφοντας τα εξής: «Η Eurovision ήταν ένας διαγωνισμός που ξεκίνησε μετά το Β´Παγκόσμιο Πόλεμο, με σκοπό να ενώσει τον κόσμο. Κι αυτό το μήνυμα έστειλε απόψε. Go Ukraine!».

Σχετικά Άρθρα
Άφιξη άλλων 35 παράτυπων μεταναστών νοτιοανατολικά της Γαύδου
27/06/2026 - 23:20
Πυρκαγιά στη Βλαχέρνα Άρτας – Πάνω από 100 στρέμματα έγιναν στάχτη
27/06/2026 - 22:50
Ελευσίνα: Πυρκαγιά σε υπόγειο χώρο κτιρίου – Διακοπή της κυκλοφορίας
27/06/2026 - 22:41
Δείτε επίσης