Πήρε εξιτήριο ο Γιώργος Μαυρίδης
Εξιτήριο πήρε από το νοσοκομείο ο Γιώργος Μαυρίδης, έπειτα από μάχη που έδωσε με τον κορονοϊό. Όπως μετέδωσε η εκπομπή του Open “Ευτυχείτε”, ο παρουσιαστής υπέγραψε να βγει με δική του ευθύνη, επειδή ένιωσε καλύτερα, ώστε να ελευθερωθούν κρεβάτια για άλλους ασθενείς με κορονοϊό.
Εξιτήριο πήρε και η σύντροφός του και πλέον βρίσκονται και οι δυο στο σπίτι τους σε καραντίνα. Ο ίδιος μίλησε με συνεργάτη της εκπομπής του Open και από τον τόνο της φωνής του φαίνεται ότι συνεχίζει να είναι καταβεβλημένος.
Επόμενο άρθρο
Ισραήλ: Μυστική επίσκεψη Νετανιάχου στη Σαουδική Αραβία »
Σχετικά Άρθρα
Ναταλία Αργυράκη: «Ήταν αδιάκριτο και σεξιστικό να με ρωτάνε κάτι τέτοιο»
28/06/2026 - 18:00
Πένθος στην οικογένεια του Ολυμπιακού: Πέθανε η Κανέλλα Χρυσονίδου
28/06/2026 - 17:30
Δείτε επίσης