Πηγές ΣΥΡΙΖΑ: «Την ώρα που το ΕΣΥ δοκιμάζεται και η πανδημία είναι προ των πυλών, η Κυβέρνηση δεσμεύει 11 εκατ.»

«Δυστυχώς και παρά τα όσα αντίθετα διατείνεται, η Κυβέρνηση δεν σέβεται τα χρήματα των φορολογουμένων, ούτε την ανάγκη για διαφάνεια εν μέσω πανδημίας»

Σε σχέση με την απάντηση του Κυβερνητικού Εκπροσώπου σε ερώτηση 65 Βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ με τίτλο: «Την ώρα που η Κυβέρνηση εξαγγέλει ότι «λεφτόδεντρα δεν υπάρχουν», το ΕΣΥ δοκιμάζεται και η πανδημία είναι προ των πυλών, η Κυβέρνηση δεσμεύει 11 εκατομμύρια Ευρώ για «υπηρεσίες επικοινωνίας και ενημέρωσης των πολιτών» για τον κορωνοϊό».

Δυστυχώς και παρά τα όσα αντίθετα διατείνεται, η Κυβέρνηση δεν σέβεται τα χρήματα των φορολογουμένων, ούτε την ανάγκη για διαφάνεια εν μέσω πανδημίας,

Όπως μάλιστα ευθαρσώς παραδέχεται η Κυβέρνηση δεσμεύει το ποσό των 11 εκατομμυρίων, δηλαδή το «0,16% των δημοσιονομικών παρεμβάσεων για την αντιμετώπιση του κορωνοϊού που έχουν μέχρι στιγμής αποφασιστεί» για απευθείας ανάθεση σε διαφημιστική εταιρία αλλά και για την προβολή από τα ΜΜΕ ενημερωτικής εκστρατείας για τον κορωναϊό. Μιας ενημερωτικής εκστρατείας που σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία θα μπορούσε να προβληθεί δωρεάν. Μιας ενημερωτικής εκστρατείας που η Νέα Δημοκρατία φρόντισε, με την από 14.3.2020 Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου της, να γίνει και επ’ αμοιβή των ΜΜΕ αλλά και κατά παρέκκλιση της κείμενης νομοθεσίας.

Εκτός από το να αναπαράγει τις διατάξεις και αποφάσεις περί δέσμευσης ποσού και απευθείας ανάθεσης που μνημονεύονται στην Ερώτηση των Βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ, δυστυχώς, η Κυβέρνηση αποτυγχάνει να παράσχει οποιαδήποτε πληροφορία που θα μπορούσε τυχόν να υποστηρίξει το αφήγημά της περί διαφάνειας.

Η αλήθεια είναι μία και είναι η εξής: ότι την ώρα που η Κυβέρνηση εξαγγέλει ότι «λεφτόδεντρα δεν υπάρχουν», το ΕΣΥ δοκιμάζεται εν μέσω της πανδημίας, η Κυβέρνηση δεσμεύει 11 εκατομμύρια Ευρώ για «υπηρεσίες επικοινωνίας και ενημέρωσης». Όχι μόνο αντιλαμβάνεται την μάχη κατά της πανδημίας ως μια επικοινωνιακή υπόθεση αλλά μάλιστα κατασπαταλά δημόσιους πόρους, αποκλείοντας ορισμένα μόνο ΜΜΕ από την προβολή της εν λόγω καμπάνιας, τη στιγμή μάλιστα που η ενημερωτική αυτή εκστρατεία θα μπορούσε να προβληθεί με μηδενικό κόστος.

Δείτε επίσης

Τελευταία Άρθρα

Τα πιο Δημοφιλή