Πάτρα: Σε θάλαμο αρνητικής πίεσης βρέφος 12 ημέρων που διαγνώστηκε με κορωνοϊό
Με κορωνοϊό νοσηλεύεται ένα βρέφος 12 ημερών στον νοσοκομείο Άγιος Ανδρέας της Πάτρα. Το βρέφος διαγνώστηκε θετικό από την 4η ημέρα της γέννησής του.
Σύμφωνα με πληροφορίες του iefimerida.gr, η μετάδοση του ιού προέκυψε από το περιβάλλον του, καθώς και η μητέρα του είναι θετική και είναι σε καραντίνα στο σπίτι.
Το βρέφος νοσηλεύεται σε θάλαμο αρνητικής πίεσης και δεν έχει κάποια συμπτώματα, ωστόσο με βάση το πρωτόκολλο πρέπει να παραμένει στην κλινική για τουλάχιστον 48 με 72 ώρες.
Προηγούμενο άρθρο
Αρτηριακή υπέρταση: Ένας σιωπηλός «δολοφόνος»
Σχετικά Άρθρα
Χανιά: Νεαρός συνελήφθη μετά από πυρκαγιά σε διαμέρισμα
28/06/2026 - 18:20
Δυστύχημα στη Λευκάδα: Νεκρή 50χρονη Ιταλίδα από τη μάτσα ιστιοπλοϊκού
28/06/2026 - 17:40
Δείτε επίσης