Παραγγέλνοντας στη νοηματική γλώσσα
Καφέ και χυμούς στη νοηματική γλώσσα μπορούν πλέον να παραγγέλνουν οι πελάτες καφετέριας γνωστής αλυσίδας στην Ουάσινγκτον. H ιδέα του στηρίχθηκε σε ένα παρόμοιο που άνοιξε στην Κουάλα Λουμπούρ της Μαλαισίας το 2016, με εργαζόμενους κωφούς, όπου οι πελάτες συνεννοούνται, όσοι ξέρουν με τη νοηματική κι όσοι δεν ξέρουν με… γλώσσα του σώματος, χειρονομίες και οθόνες. To επιχειρηματικό μοντέλο έγινε δεκτό με ενθουσιασμό από τους πολίτες της Αμερικανικής πρωτεύουσας και ανοίγει τον δρόμο για νέες πρωτοβουλίες!
Προηγούμενο άρθρο
Ο Στρατός δεν είναι παίξε-γέλασε
Επόμενο άρθρο
Σύντομα »
Σχετικά Άρθρα
Δίκη για υποκλοπές: Αποκαλύψεις από πρώην υπάλληλο της ΕΥΠ
14/11/2025 - 14:56
Το… δράμα του Κυριαζίδη: «Δεν μου φτάνει η βουλευτική αποζημίωση»
14/11/2025 - 11:20
Δείτε επίσης