Σε πλήρη λειτουργία ο διάδρομος 16/34 στο αεροδρόμιο «Μακεδονία», ο οποίος παραδόθηκε σήμερα. Όπως επισημαίνει σχετική ανακοίνωση του το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, η πολιτική ηγεσία «τηρώντας στο ακέραιο τη δέσμευσή της απέναντι στους φορείς της πόλης αλλά και στους πολίτες, όχι μόνο ολοκλήρωσε εγκαίρως τα έργα αναβάθμισης του κύριου διαδρόμου, αλλά παραδίδει τρεις εβδομάδες νωρίτερα από το ζητηθέν χρονοδιάγραμμα ένα έργο εξαιρετικά σημαντικό για την πόλη και τη Μακεδονία».
Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σπίρτζης, υπογράμμισε ότι θα ενισχυθεί άμεσα η δυναμική του μεταφορικού έργου: «Από τις 4 αφίξεις και τις 4 αναχωρήσεις την ώρα που είχαμε το προηγούμενο διάστημα, σταδιακά, μετά την ολοκλήρωση του συγκεκριμένου έργου, θα φτάσουμε τις 15 αφίξεις και αναχωρήσεις. Και μέχρι τέλος του έτους, που θα είναι έτοιμος και ο δεύτερος αεροδιάδρομος, το αεροδρόμιο Μακεδονία της Θεσσαλονίκης θα μπορεί να έχει πάνω από 25 αφίξεις και 25 αναχωρήσεις αεροπλάνων στους διαδρόμους της».
Σύμφωνα με τον υπουργό, «έναν χρόνο τώρα, παρότι έχουμε κάνει τα πάντα για να μην υπάρχει κόστος στο τουριστικό και στο μεταφορικό έργο της Θεσσαλονίκης, το επιχείρημα ήταν, να μη γίνουν ποτέ αυτά τα έργα. Περιμένω λοιπόν, τώρα, όσους είχαν μια κακοπροαίρετη κριτική -δεν λέω για όσους εξέφρασαν ανησυχία και ήταν σε μια κατεύθυνση επίσπευσης των διαδικασιών, που ήταν κοινός τόπος και για εμάς- να δούμε σήμερα τι θα πουν. Τους περιμένω με ανυπομονησία…»
Η έγκαιρη παράδοση του έργου, αναμένεται να ενισχύσει και τις ροές επισκεπτών, το καλοκαίρι, ενισχύοντας τον Τουρισμό. Από το υπουργείο, επισημαίνεται ότι διαψεύδει όλες τις Κασσάνδρες που στο βωμό της μικροπολιτικής σκοπιμότητας βρέθηκαν απέναντι στο σχεδιασμό του υπουργείου, αλλά και του ίδιου του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών κ. Χρήστου Σπίρτζη, που δεχόταν συστηματικά και συνεχή πυρά τόσο για την αναγκαιότητα εκτέλεσης των έργων, όσο και για το χρόνο ολοκλήρωσής τους.
Τέλος, σημειώνεται, ότι η ολοκλήρωσή των έργων αναβάθμισης καθιστούν αφενός τον αεροδιάδρομο απόλυτα ασφαλή και αφετέρου, αποσοβείται οριστικά ο κίνδυνος επιστροφής πολλών εκατομμυρίων ευρώ στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή, καθώς τα έ