Παρ’ ολίγον τραγωδία στην Κρήτη – Γυναίκα ήπιε χλωρίνη
Παρ’ ολίγον να αποδειχθεί μοιραία η δίψα μιας 30χρονης γυναίκας στον Άγιο Νικόλαο. Σύμφωνα με τις πληροφορίες, η κοπέλα ήπιε κατά λάθος χλωρίνη, κάτω από συνθήκες που δεν έχουν ακόμα διευκρινιστεί.
Όπως φαίνεται, κατάλαβε γρήγορα το λάθος και δεν κατάπιε μεγάλη ποσότητα του απολυμαντικού. Οδηγήθηκε άμεσα στο Νοσοκομείο Αγίου Νικολάου, με τις πληροφορίες να αναφέρουν ότι δεν διατρέχει κίνδυνο η ζωή της.
Σχετικά Άρθρα
Ρόδος: Νοσηλεύεται εκτός κινδύνου το 2χρονο παιδί που έπεσε από μπαλκόνι
22/06/2026 - 21:46
Αγόρι 2 ετών στην Ρόδο έπεσε από μπαλκόνι δευτέρου ορόφου
22/06/2026 - 20:04
Δείτε επίσης