Όσλο: Κλεμμένο ασθενοφόρο έπεσε πάνω σε πεζούς
Ένα κλεμμένο ασθενοφόρο έπεσε πάνω σε πεζούς στο Όσλο. Όπως μεταδίδει το RT, αρκετοί άνθρωποι έχουν τραυματιστεί.
Η Αστυνομία συνέλαβε τον οδηγό, ο οποίος ήταν οπλισμένος.
Οι αυτόπτες μάρτυρες αναφέρουν ότι άκουσαν και πυροβολισμούς, ενώ ελικόπτερο της αστυνομίας επιτηρεί την περιοχή.
Προηγούμενο άρθρο
BINTEO: Χαμός στο πάρτι του Βράνιες – Έβριζαν τον Ολυμπιακό… ημίγυμνοι
Επόμενο άρθρο
Κέντρο διερχομένων »
Σχετικά Άρθρα
ΟΗΕ: Στα πρόθυρα ανθρωπιστικής καταστροφής η πόλη Ελ Ομπάιντ στο Σουδάν
24/06/2026 - 14:40
Δείτε επίσης