Οι ηγέτες Ρωσίας, Γερμανίας, Γαλλίας, Ουκρανίας, συμφώνησαν σε επέκταση των συμφωνιών του Μινσκ
Στην επέκταση της εφαρμογής των συμφωνιών εκεχειρίας του Μινσκ για τη σύγκρουση στην ανατολική Ουκρανία συμφώνησαν οι πρόεδροι Ρωσίας, Γαλλίας και Ουκρανίας και η καγκελάριος της Γερμανίας.
Οι Βλαντίμιρ Πούτιν, Πέτρο Ποροσένκο, Φρανσουά Ολάντ και η Άνγκελα Μέρκελ αποτελούν το σύνηθες «κουαρτέρο» διαπραγματεύσεων για τη λήξη της ένοπλης διαμάχης στις ανατολικές ουκρανικές επαρχίες.
Προηγούμενο άρθρο
Πτώση 8,3% στα τροχαία ατυχήματα τον Οκτώβριο
Επόμενο άρθρο
Μάρδας: «Δεν έκανα καμία πρόσκληση συμμετοχής στον Λεβέντη» »
Σχετικά Άρθρα
Ιαπωνία: Προωθεί τη δημιουργία μιας δεύτερης «εφεδρικής» πρωτεύουσας
24/06/2026 - 22:50
Γαλλία: Το πρώτο κρούσμα Έμπολα είναι γιατρός που επέστρεψε από τη ΛΔ Κονγκό
24/06/2026 - 22:40
Δείτε επίσης